1. Posielal som Vám objednávku cez túto webovú stránku, ale nikto ma zatiaľ nekontaktoval.

Zavolajte nám prosím na naše telefónne čísla v kontaktoch a informujte sa o aktuálnom stave Vašej objednávky.

2. Zmluvná viazanosť u súčasného dodávateľa mi končí o 5 mesiacov, rád by som sa už pripojil na optiku. Dá sa to nejako vyriešiť?

Počas Vašej viazanosti, nie viac ako 6 mesiacov, Vám vieme poskytnuť pripojenie bezplatne.

3. Koľko dní trvá proces, od objednania inernetu do jeho inštalácie?

Tento proces trvá 2 až 3 pracovné dni.

4. Ako vyzerá inštalácia v byte a ako dlho trvá?

Z chodby je vedený metalický kábel do Vášho bytu. Technik ukončí kábel v miestnosti s Vaším počítačom alebo Wifi routerom. Tento proces trvá cca 1 hod.

5.Aké dodatočné zariadenia sú potrebné na pripojenie internetu?

Na plnohodnotné využívanie pripojenia potrebujete počítač so sieťovou kartou (RJ45). Ale ak chcete mať pripojených viac zariadení (PC, Notebook, Tablet, Telefón), je potrebné si zakúpiť wifi router.

6.Aké dodatočné zariadenia sú potrebné na pripojenie TV?

Na pripojenie TV, si musíte zakúpiť wifi router a setobox. Tieto zariadenia si môžete zakúpiť aj od nás a ich konfiguráciu máte od nás zadarmo.

7. Koľko počítačov je možné pripojiť ?

S použitím domáceho routra môžete pripojiť neobmedzený počet domácich zariadení. No na konci prípojky, ktorú vám zriadime môže byť bezpečnostného hľadiska pripojený iba jeden počítač alebo router.

8.Páči sa mi program METRONET Doma. Môžem ho odberať ako právnická osoba?

Áno. Jednodlivé programy sa líšia len ponúknutými službami nie typom zákazníka.

 9.Je rýchlosť pripojenia garantovaná?

Rýchlosť pripojenia je garantovaná iba pri programe METRONET Biznis.

10. Chcem sa opýtat na agregáciu. Na stránke som sa dočítal že garantujete linku iba pre biznis programy. Aká je agregácia v prípade programu MetroNet Doma 40Mbit/s

Garantované riešenie je naozaj iba v prípade Biznis programov. Systém agregácie tak ako ho poznáte u ostatných poskytovateľov v našej sieti nefunguje. Naša spoločnosť nakupuje internetové pripojenie od externého dodávateľa špeciálne pre celú skupinu zákazníkov daného programu, napr. METRONET Doma. Každý zákazník má určenú maximálnu prenosovú rýchlosť na vstupnom porte domového switchu, t.j. Metronet Doma – 40mb/s (každý zákazník!, nie celá skupina). Celková kapacita je priebežne posilňovaná podľa nárastu počtu klientov a podľa štatistického ukazovateľa priemernej dennej zaťaženosti celej skupiny. Nakoľko je to pre zákazníkov dôležité, všetky hlavné služby internetu, napr. skype, ip telefonovanie (SIP), http web prehliadanie a mailovanie majú v našich zariadeniach nastavenú prioritu prenosu. To znamená, že všetky hlavné potrebné služby, ktoré bežne používate, Vám vždy pôjdu plnou rýchlosťou. Najnižšiu prioritu majú služby pre zdieľanie súborov v internete ako sú Torrent, Kazaa, eMule a podobne. To však neznamená, že Vám nepôjdu, môžete však občasne zaznamenať výkyv prenosovej rýchlosti podľa zaťaženia celej skupiny. Medzi jednotlivými užívateľmi v rovnakých prioritných službách je uplatňovaná rovnosť prenosu prostredníctvom techniky WFQ

11. Chcem sa spýtať, kedy chodia faktúry a akú majú splatnosť, lebo si chcem nastaviť trvalý príkaz v banke.

Faktúra chodí vždy v posledný deň v mesiaci, za ktorý Vám bola vystavená. Splatnosť fakúry je 7 dní, čiže najpohodnejšie je zriadenie trvalého príkazu, kedže číslo účtu, variabilný symbol a suma sú na každej faktúre zhodné.

12. Je možné zaplatiť faktúru vopred?

Samozrejme je to možné, ale treba o to požiadať telefonicky alebo e-mailom aby sme Vám mohli vystaviť faktúru za požadované obdobie.

13. Ako môžem zistiť, aký mám u Vás záväzok (ktorú faktúru som neuhradil)?

Na stránke zákazníckeho portálu si zadáte ID zákazníka (portálové meno) a PIN (portálové heslo), ktoré máte na svojej zmluve o pripojení v pravo hore, potom kliknete v menu na financie, kde sa Vám zobrazia všetky Vaše faktúry a pladby.

14. Ako  mám postupovať, keď mi nejde internet?

V prvom rade si skúste skontrolovať káble, či nie sú poškodené alebo vytiahnuté z počítača alebo routera, ak je všetko v poriadku vyskúšajte reštartovať router (vytiahnite ho na chvílku z elektrickej zásuvky). Ak Váš problém bude stále pretrvávať, zavolajte nám  a mi  Vám poradíme ako postupovať.

0 komentárov

Zanechajte komentár

Chcete sa pripojiť k diskusii?
Neváhajte prispieť!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *