Tieto informácie sú zverejňované spoločnosťou Spoje, s.r.o. (ďalej aj ako „spoločnosť Spoje“) na základe § 83 ods. 1 a ďalších ustanovení zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách (ďalej „Zákon“) v spojení s čl. IV bod 3 Všeobecného povolenia č. 1/2023 vydaného Úradom pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb.
Identifikačné údaje podniku
Obchodné meno: Spoje, s. r. o.
Sídlo: Horná Strieborná 288/8, 974 01 Banská Bystrica
IČO: 456 07 028
Rozsah ponúkaných služieb
Spoločnosť Spoje poskytuje široké portfólio elektronických komunikačných služieb, pričom podrobnosti o celom portfóliu ponúkaných služieb sú k dispozícii na Predajných miestach spoločnostiSpoje a na www.metronet.sk, a to najmä v príslušných všeobecných podmienkach a v cenníku.
Štandardné zmluvné podmienky
Štandardné zmluvné podmienky poskytovania elektronických komunikačných služieb sú určené najmä vo všeobecných podmienkach a v cenníku pre príslušné služby.
Všetky služby sú poskytované bez viazanosti. V prípade komerčnej ponuky s viazanosťou je viazanosť uvedená v príslušných dodatkoch k zmluvám o poskytovaní verejných služieb
Štandardné ceny
Štandardné ceny s informáciou o poskytovaných službách a všetkých cenových položkách služieb, vrátane všetkých druhov užívateľských poplatkov za služby a servisných poplatkov, podrobností o uplatňovaných štandardných zľavách, osobitných a cielených systémoch taríf, ktorými sú tarify určené pre zdravotne postihnutých užívateľov, alebo pre užívateľov s osobitnými sociálnymi potrebami, poplatky alebo náklady účastníka súvisiace s koncovými zariadeniami, priame poplatky súvisiace s prenosom čísel alebo iných identifikátorov sú uvedené v cenníku k príslušným službám.
Reklamačný poriadok a mechanizmy na urovnanie sporov
Reklamačný poriadok týkajúci sa reklamácií elektronických komunikačných služieb spoločnosti je uvedený v bode 7 všeobecných podmienok. Spoločnosť Metronet má záujem a úsilie riešiť akýkoľvek prípadný spor s účastníkom prednostne mimosúdnou cestou, t.j. vzájomnou dohodou. V prípade, že reklamačné konanie týkajúce sa výlučne elektronických komunikačných služieb bolo ukončené, a účastník nie je spokojný s vyriešením reklamácie, môže sa s podnetom obrátiť na Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb s návrhom na začatie mimosúdneho riešenia sporu v zmysle Zákona.
Druhy ponúkaných servisných služieb
Aktuálne kontaktné údaje na servisné služby poskytované spoločnosťou Spoje nájdete na kontaktnej stránke.
Informácie o zmenách podmienok
Spoločnosť Spoje s.r.o. bude informovať účastníkov o akýchkoľvek zmenách týkajúcich sa prístupu k službám alebo ich používania spôsobom ich zverejnenia na www.metronet.sk. V prípade podstatných zmien zmluvných podmienok spoločnosť v zmysle platnej legislatívy a spôsobom stanoveným v bode 2.4 všeobecných podmienok oznámi účastníkovi najmenej jeden mesiac vopred podstatnú zmenu zmluvných podmienok a zároveň ho informuje o jeho práve odstúpiť od zmluvy o poskytovaní verejných služieb bez sankcií, ak účastník tieto zmeny neakceptuje. Oznámenie podstatnej zmeny zmluvných podmienok je spoločnosť Metronet oprávnená urobiť písomne, elektronickou poštou, SMS správou alebo telefonicky. Oznamovacia povinnosť je splnená aj oznámením účastníkovi, že došlo k podstatnej zmene zmluvných podmienok a kde sa s týmito zmenami môže podrobne oboznámiť.
Informácie o postupoch zameraných na meranie a riadenie prevádzky
Informácie o postupoch uplatňovaných spoločnosťou Spoje s.r.o., zameraných na meranie a riadenie prevádzky, s cieľom predchádzať tomu, aby sa naplnila alebo presiahla kapacita sieťového pripojenia, a o tom, ako by tieto postupy mohli vplývať na kvalitu služieb, ak sú uplatňované vo vzťahu k príslušnej službe, sú uvedené v bode 5 všeobecných podmienok a najmä v príslušnej časti cenníka.
Informácie o produktoch a službách určených pre zdravotne postihnutých účastníkov
Spoločnosť Spoje aktuálne nemá v ponuke produkty alebo služby určené pre zdravotne postihnutých účastníkov.
Informácie o kvalite služieb
Informácie pre koncových užívateľov o kvalite služieb spoločnosti sú uvedené v príslušných všeobecných podmienkach a v príslušnej časti cenníka pre poskytovanie danej služby.
Informácie týkajúce sa prístupu k sieti internet
Informácie týkajúce sa prístupu k sieti internet, ako sú: parametre pripojenia vo vlastnej sieti, politika spravodlivého užívania a parametre riadenia služieb vo vlastnej sieti podniku sú uvedené v príslušnom cenníku k danej službe pri konkrétnej službe, ktorej sa parametre majú týkať.
Informácie o postupoch spoločnosti Spoje v prípade neplatenia faktúr
Spoločnosť Spoje má v zmysle zákona právo na úhradu za poskytnuté služby. V prípade, ak je účastník v omeškaní s úhradou za poskytnuté služby aj napriek upozorneniu spoločnosti Spoje a uplynutiu dodatočnej primeranej lehoty, je spoločnosť Spoje v zmysle Zákona oprávnená pristúpiť k prerušeniu alebo obmedzeniu poskytovania služieb. V prípade, ak dôjde z tohto dôvodu k porušeniu záväzku viazanosti, je spoločnosť Spoje oprávnená vyúčtovať účastníkovi zmluvnú pokutu vo výške a za podmienok dohodnutých v zmluve, resp. príslušnom dodatku s viazanosťou. Podrobné podmienky o postupoch spoločnosti Spoje v prípade neplatenia úhrad za poskytnuté služby sú uvedené v bode 4.5 všeobecných podmienok. Poplatky za upomienku, odpojenie služieb z dôvodu neplatenia a pod., sú uvedené v cenníku pre príslušnú službu.